Time Wave

319 views
Categorie: Work Smarter
Teamleden: Loes
Erik
Opleiding: CDM - Hogeschool Rotterdam

Omschrijving:

Gemakkelijk bijhouden wanneer u zakelijke activiteiten uitvoert, bij welk project ze horen en hoe lang ze duren? Time Wave is een simpele en effectieve tijdsregistratie-applicatie die dit voor u kan doen. Time Wave zal u helpen uw zakelijke leven te ordenen en te registreren, met behulp van een simpele bediening en een handig sorteersysteem voor uw activiteiten.

Bij het beginnen van een activiteit kunt u instellen deze te laten registreren door Time Wave, door in het hoofdmenu (afbeelding 2) op ‘Start’ te klikken. In het volgende scherm (afbeelding 3) kunt u nu met behulp van een tag aangeven bij welke van uw projecten de activiteit hoort. U kunt voor ‘Project #1’, ‘Project #2’, ‘Project #3’, enz. kiezen of een zelf-ingevoerde projectnaam. Met andere tags kunt u vervolgens aangeven welke bezigheden onder de activiteit vallen. Voorbeelden van tags die u kunt kiezen zijn ‘Reizen’, ‘Vergadering’ en ‘Ontwerpen’, of u kiest zelf-ingevoerde bezigheden. Wanneer u nu op ‘Start’ drukt, begint Time Wave met het bijhouden van uw ingevoerde activiteit.

Zodra u een activiteit heeft gestart, wordt het scherm in afbeelding 4 actief. Dit scherm geeft aan hoe lang u met de huidige activiteit bezig bent. In dit scherm kunt u de activiteit ook stopzetten.

De functie ‘Lijst’ in het hoofdmenu geeft de mogelijkheid een lijst met eerdere activiteiten te zien en eventueel te hervatten. Onder ‘Instellingen’ kunt u handmatig een aantal eenvoudige zaken instellen, zoals de tijdsindeling.

Een belangrijk onderdeel van Time Wave is een overzicht van uw activiteiten, dat u kunt inzien op uw computer. Hierin staan al uw activiteiten, gesorteerd op de verschillende tags, de projectnamen, of de data. Ook verschijnen uw activiteiten automatisch in uw Google-agenda.

Ziet u graag uw zakelijke leven geordend en geregistreerd op een simpele en effectieve manier? Kies dan voor het gemak van Time Wave.